De Hypnosewolk

Hulp bij inloggen of account aanmaken

We doen er alles om de Hypnosewolk altijd bereikbaar te laten zijn.

En los van een incidentele storing lukt dat ook.


Met je e-mailadres en wachtwoord kun je 24/7 inloggen op www.hypnosewolk.nl. en de Huddle app.


Ervaar je moeilijkheden bij het account aanmaken of het inloggen, probeer dan onderstaande.

Neem contact op als je er niet uitkomt! We helpen je er graag bij.


Hulp bij inloggen

Waar het meestal misgaat is dat inloggegevens niet correct worden ingevuld. Het gebeurt de besten van ons. Controleer scherp op onjuiste hoofdletters (caps Lock) en onzichtbare spaties. LET OP! Bij kopiëren / plakken wil er wel eens bij invoer een extra spatie worden toegevoegd aan het einde en dan worden het e-mailadres of het wachtwoord niet geaccepteerd.


Log in met een andere internet browser om zeker te zijn dat daar het probleem niet vandaan komt. Ook kun je het cache en eventuele cookies opschonen en met een schone lei inloggen.


Is het nu nog niet gelukt? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de link die je onder de invoervelden om in te loggen kunt klikken. Vul het e-mailadres van je Hypnosewolk account in en ontvang een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.


Kom je dan nog niet binnen, neem dan contact op voor support. Dan lossen we het alsnog op.

Hulp bij een account aanmaken

  • Je maakt het account voor de Hypnosewolk Free aan met je voornaam en e-mailadres.
  •  Als dat is gebeurd krijg je kort daarna een mail met de link om een wachtwoord aan te maken en in te loggen.
  • In eerste instantie log je in op www.hypnosewolk.nl. Daarna kun je ook de app downloaden en daar inloggen met je e-mailadres en je al aangemaakte wachtwoord.
  • Onthoud je wachtwoord goed en houd het veilig.

Ik heb geen mail ontvangen! Wat nu?

Als je geen mail hebt ontvangen nadat je je hebt ingeschreven kunnen er een aantal dingen aan de hand zijn.

  • De e-mail is in je spamfolder beland (check spam.)
  • Je hebt een foutief e-mailadres opgegeven (Probeer het nogmaals met het juiste e-mailadres)
  • Je hebt al een account in de Hypnosewolk met dat e-mailadres.


(LET OP! Je kunt maar één account aanmaken op één e-mailadres. Als je je opnieuw wilt inschrijven (bv. omdat je je inloggevens kwijt bent of vergeten bent dat je al een Hypnosewolk account had) zal dat niet mogelijk zijn. Je zult dan dus ook geen e-mails krijgen om een nieuw account aan te maken.

  • Log in dat geval in op het account wat je al had aangemaakt. (vraag eventueel een nieuw wachtwoord aan.)
  • Lukt dat niet, scroll naar boven voor Hulp bij Inloggen.
  • Kom je er niet uit? neem dan contact op voor support. Dan lossen we het alsnog op.

Uitschrijven van mailinglijst

    Als je gebruik maak van de Hypnosewolk Free ontvang je zo nu en dan e-mail. Aan het begin wat vaker om je snel wegwijs te maken en om ervoor te zorgen dat je de Hypnosewolk juist en effectief kunt toepassen. Later wat sporadischer.


    Onder elke mail die je van ons ontvangt staat een uitschrijflink waarmee je je wanneer je wilt kunt uitschrijven. Zo krijg je alleen mail als wij je daar goed mee van dienst zijn. Houd er rekening mee dat we je niet zo goed van dienst kunnen zijn als wij niet met je mogen communiceren via de mail.


    Als je je uitschrijft blijft je Hypnosewolk account blijft bestaan. Je kunt dus gewoon door blijven ontspannen. 🙂

    Wil je je account verwijderd hebben, neem dan contact op.

Account verwijderen

Wil je je Hypnosewolk account helemaal verwijderen? Dat kan ook. Log in op www.hypnosewolk.nl en klik links boven op je profiel.

Ga dan naar "Privacycentrum". Daar kun je je account verwijderen. Je kunt ook een bericht sturen of e-mailen via de contactpagina. Dan maken wij het voor je in orde.


LET OP: Het verwijderen van je account zegt geen betaalde abonnementen op (bv. Hypnosewolk Premium).

Deze moeten apart per e-mail opgezegd worden of via de Premium opzegpagina.