Hypnosewolk Logo

Veelgestelde vragen

Hypnosewolk Premium

Veelgestelde vragen Hypnosewolk Premium:

Hoe kan ik me aanmelden bij de Hypnosewolk Premium?
Klik hier om naar de beveiligde betaalomgeving te gaan.

Daar kun je je gegevens invullen en de eerste maand betalen met iDEAL of Bancontact.

Je krijgt dan binnen enkele minuten e-mails toegestuurd met alle info om in te kunnen loggen. En dan kun je meteen aan de slag.

Hoe werkt de betaling?
Bij bestelling betaal je de eerste abonnementsperiode met iDEAL of Bancontact. Je abonmements wordt tot je opzegging automatisch verlengd. Het abonnementsgeld wordt dan automatisch afgeboekt van de bankrekening waarmee je de eerste betaling hebt gedaan. Dit gebeurd op de 1e dag van je abonnementsperiode.
Hoe kan ik opzeggen en wanneer?
Je kunt je abonnement op de Hypnosewolk Premium maandelijks opzeggen bij een maandabonnement, jaarlijks bij een jaarabonnement. Stuur uiterlijk 7 dagen voor het begin van je abonnementsperiode een e-mail met het verzoek tot beëindiging en we zullen je abonnement en de automatische afschrijvingen van het abonnementsgeld stopzetten.
Ik vind de Hypnosewolk Premium toch niet helemaal mijn ding, kan ik annuleren?
Jazeker, je hebt een 14 dagen niet goed geld terug garantie. Heb je je aangemeld en kom je tot de conclusie dat de Hypnosewolk Premium niet is wat je ervan had gehoopt, stuur dan binnen 14 dagen na je eerste aanmelding een e-mail met het verzoek tot annuleren en we storten je geld terug.
Ik heb geen toegang gekregen na het lid worden van de Hypnosewolk Premium of een ander online product. Hoe kan dat?

Heb je een abonnement afgesloten voor de Hypnosewolk Premium of een ander product gekocht (Stoppen met roken of Tinnitus hypnoses), maar heb je niet meteen toegang gekregen, dan kunnen er 2 dingen misgegaan zijn.

Allereerst, als je helemaal geen mail in je inbox hebt gevonden, check je spam- en marketingmappen in je e-mail account. Soms willen de mails daarin terecht komen.

Nog geen mail? Misschien heb je je e-mailadres verkeerd opgegeven en je hebt dus helemaal geen e-mail van ons ontvangen (stuur een e-mail naar info@dehypnosewolk.nl en we kunnen dat corrigeren.)

Als je al een account had, bv. voor de Hypnosewolk Free en je hebt bij de aankoop van een ander product een ander e-mailadres gebruikt dan voor je eerdere inschrijving, heb je dus 2 separate accounts. 1 account heeft dan dus toegang tot de Hypnosewolk Free en een ander account (met een ander e-mailadres) tot je aangekochte product.

Om toegang te krijgen tot je aangekochte product moet je het account en dus het e-mailadres en wachtwoord gebruiken wat je bij je bestelling en betaling hebt gebruikt.

(Stuur een e-mail naar info@dehypnosewolk.nl als je vragen hebt, we helpen je graag verder zodat je zo snel mogelijk toegang hebt.)

Het lukt niet om in te loggen

Klik hier voor hulp bij inloggen.

Gaat de Hypnosewolk Premium uitgebreid worden?
Jazeker, de hypnosewolk moet uitgroeien tot een steeds completere resource en ondersteuning voor persoonlijke ontwikkeling en problemen oplossen.
Waar kan ik de hypnosewolk app downloaden?
De Hypnosewolk maakt gebruik van het platform genaamd Huddle. En er is nu een Huddle app waarmee je De Hypnosewolk in de app kunt gebruiken

Je kunt de Huddle app gratis downloaden via de Google Play Store voor Android en de App Store van Apple voor als je een Apple apparaat hebt.

Let op! Via de app kun je geen nieuw account aanmaken. Zorg er dus voor dat je eerst een account hebt aangemaakt, om met je inloggegevens in te loggen in de app. 

Kom je er niet uit? Andere vragen?
Stuur een e-mail naar info@dehypnosewolk.nl en we helpen je graag verder.